Uw mening telt!

Over klachten, complimenten en patiënttevredenheid

  • Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Praat hierover met uw zorgverlener. Zo komt u samen tot een oplossing.
    Als u er niet uit komt, dan kunt u een officiële klacht indienen met dit klachtenformulier. Eventueel kunt dit ook per mail (klachten@gazo.nl) of per post versturen (Wisseloordplein 50, 1106 MH Amsterdam).

    Hoe verder?
    Binnen 3 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener. Daarna neemt de klachtenfunctionaris of uw gezondheidscentrum contact met u op.
    Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.

    Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:
    Klachtenregeling GAZO 2021

     

    In ons centrum voert huisarts Van Thiel een zelfstandige praktijk; zij heeft tevens een eigen klachtenregeling.

  • Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan één van onze medewerkers? Dat vinden we heel fijn!
    U kunt uw compliment online doorgeven via het online complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.

    Als u tevreden bent dan kunt u ons ook helpen door uw ervaringen over de zorg in ons centrum ook met anderen te delen. Dit kunt u bijvoorbeeld doen door dit online te plaatsen op:

    Zorgkaart Nederland

    of

    Independer

    of

    Google review
  • U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!

    Uit het onderzoek in 2021 noemde u o.a. de volgende verbeterpunten:

    Wachtkameraanpassingen: de wachtkamer krijgt een opknapbeurt. Er is meer privacy voor de patiënten aan de balie. Tegelijkertijd blijft er wel zicht op de wachtkamer. In de wachtkamer wordt het prettiger verblijven door andere kleuren en een andere indeling.

    Telefonische bereikbaarheid: de praktijk is meerdere malen telefonisch  niet goed bereikbaar geweest. Dat betreuren wij zeer en als verbeterplan is er ingezet op het portaal Gezond.nl. U kunt hiermee makkelijker inloggen met uw DigiD, u kunt vragen stellen aan de assistente of de dokter en u kunt zelf afspraken inplannen en herhaalrecepten bestellen. De praktijk wordt hierdoor beter bereikbaar. Bellen kan natuurlijk nog steeds maar door de grote drukte en steeds minder beschikbare doktersassistenten is de wachttijd soms lang.

    Wij hebben veel wisselingen gehad in het team, maar gelukkig zijn er voor 2022  meer vaste collega`s gevonden.

    Uit de enquête blijkt ook dat er veel patiënten tevreden zijn met onze zorgverlening: daar doen we het voor!

     

  • Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?

    Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.